pdf-fil og blanke sider
Fra : KS

Dato : 02-11-08 13:28

nogen der ved hvorfor der kommer blanke sider ind i min pdf-fil når jeg har
gemt mit publisher-dok som pdf???

når jeg har progammet som publisher-fil er der 4 sider og når det er gemt
som pdf er der 8 sider og side 2-4-6-8 er blanke?!?!?!

på forhånd tak

mvh
Kenneth

Fra : jos

Dato : 07-11-08 21:51

KS wrote:
> [...]
>
> når jeg har progammet som publisher-fil er der 4 sider og når det er
> gemt som pdf er der 8 sider og side 2-4-6-8 er blanke?!?!?!

Det værktøj du laver .pdf med, har en anden sidestørrelse? (A4/Letter eks)

finn

Fra : KS

Dato : 10-11-08 16:47

ser lig epå det....
mvh
kenneth

Fra : KS

Dato : 10-11-08 18:58

"jos" <jos@her.dk> skrev i en meddelelse

> Det værktøj du laver .pdf med, har en anden sidestørrelse? (A4/Letter eks)
>
> finn
nope det var ikke det cder var problemet - det er også sat til A4...

mvh
Kenneth

Fra : Max

Dato : 10-11-08 19:13

Hej KS

> nope det var ikke det cder var problemet - det er også sat til A4...

Og du har checket at den ikke står til dobbeltsidet eller sådan noget ?

Hvad version Publisher og hvad PDF writer bruger du ?

--
Mvh Max

Fra : KS

Dato : 10-11-08 20:22

> [...]
>
> Og du har checket at den ikke står til dobbeltsidet eller sådan noget ?
>
> Hvad version Publisher og hvad PDF writer bruger du ?

publisher 2003 og PDF er cutePDFwriter

skal jeg i udskriftindstillinger for fliser - der står der programmet skal
udskrive hele siden????

øv altså

mvh
kenneth

Fra : Max

Dato : 10-11-08 20:43

Hej KS

> skal jeg i udskriftindstillinger for fliser - der står der programmet
> skal udskrive hele siden????

Nej, du skal udskrive på hele siden.

Jeg har kun Publisher 2002 og CutePDF og kan altså ikke få
den til at gøre nummeret efter.

Kan du prøve at maile mig din fil ?

--
Mvh Max

Fra : KS

Dato : 10-11-08 21:35

> Hej KS

> Nej, du skal udskrive på hele siden.
>
> Jeg har kun Publisher 2002 og CutePDF og kan altså ikke få
> [...]
jeps det vil jeg lige gøre imorgen - den ligger på jobbet....
mvh
kenneth