Hjælp til Excel-makro
Fra : astrup@gmail.com

Dato : 31-10-08 20:34

Hej alle,

Jeg søget hjælp til et stykke arbejde jeg har foran mig i Excel. Det
drejer sig om en Excel-fil som indeholder to ark. I begge ark
indeholder den første kolonne sagsnumre, men i det ene ark står der en
given omsætning pr sagsnummer. Lad os kalde arket med sagsnumre og
omsætning for A og det andet for B.

Det jeg ønsker er, at ark A og B sammenholdes, og i de tilfælde hvor
et sagsnr fra ark B findes i ark A, så skal omsætningen kopieres over
i ark B og stå ud for sagsnummeret.

Nogen som kan give et hint?

Spørg endelig hvis forklaringen ikke er tydelig nok

Mvh Morten

Fra : Poul

Dato : 01-11-08 09:34

<astrup@gmail.com> wrote in message
[...]

Hej Morten

Et hint kunne være funktionen : LOPSLAG i den danske udgave og VLOOKUP i en
engelsk udgave.

Mvh
Poul Max

Fra : astrup@gmail.com

Dato : 01-11-08 04:00

On 1 Nov., 09:34, "Poul" <n...@nn.dk> wrote:
> [...]
>
> Hej Morten
>
> Et hint kunne være funktionen : LOPSLAG i den danske udgave og VLOOKUP i en

Tusind tak Poul! Der sparede jeg lige nogle timer

Morten

Fra : Poul

Dato : 02-11-08 09:21

> [...]
>
> Mvh
> Poul Max

Tusind tak Poul! Der sparede jeg lige nogle timer

Velbekomme - du vender bare tilbage hvis der er spørgsmål.

Mvh
Poul Max