Andet multimedie
bentjuul 3670
photoshop cs4
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-08 19:37

Jeg sidder og leger lidt med en trail af den nye cs4

Når jeg åbner et billede i raw, virker det hele normalt i camera raw 4.6 -
men så snart den skal åbne billedet i selve photoshop, ser billedet mystisk
ud - nærmest som om man kikker igennem et kalejdoskob.

Samme problem gælder også når jeg bare åbner et jpg...

I bridge ser billederne også normale ud i thumbnails - men så snart det
kommer over i photoshop, går det ´i stykker´

Umiddelbart troede jeg det var camera raw der var noget galt med - fx at den
ikke var opdateret til mit camera - men selv med gamle raw-filer fra mit
300D, er der bøvl - og altså også med almindelige jpg-filer

Nogen der har en forklaring på dette... ?

Hilsen Palle

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-10-08 20:14

Palle Johansen wrote:
> Jeg sidder og leger lidt med en trail af den nye cs4

???
Hvor har du fået fat i den? Den er endnu ikke klar til download fra Adobes
hjemmeside.

--
Kurt Lund

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-10-08 23:52

Palle Johansen skrev bl.a.:

> Jeg sidder og leger lidt med en trail af den nye cs4
> Nogen der har en forklaring på dette... ?

Elendig, ufærdig og/eller virusbefængt betasoftware af ubestemmelig
herkomst!

Hvorfor spilde tiden på den slags?

Claus