simpelt 'dating'system?
Fra : per f andersen

Dato : 19-10-08 22:39

Håber det er den rigtige gruppe.
Jeg har brug for et system med funktioner som minder om et simpelt
datingsystem (men ikke er det).
Altså hvor man kan tilmelde sig og skrive oplysninger om visse intereseser,
som andre kan læse og søge. Herefter skal interessenter have mulighed for at
kommunikere via email evt. med emailvideresendelse. Processen med oprettelse
af bruger, tildeling af pw, anvendelse af email skulle gerne være
implementeret i systemet, altså uden at administrator eller andre manuelt
skal foretage sig noget.
Mon der findes et sådant simpelt 'datig'system? F.eks. i form af et
eksisterende freeware cms-system, som kan modificeres til dette brug.

mvh per

Fra : Jean Jensen

Dato : 20-10-08 09:14

per f andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> Mon der findes et sådant simpelt 'datig'system? F.eks. i form af et
> eksisterende freeware cms-system, som kan modificeres til dette brug.

Jeg fandt 204 svar ved en søgning på http://www.scripts.com/

\ Kapunen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : per f andersen

Dato : 20-10-08 18:20

"Jean Jensen" <jejSNABEL@podaPUNKTUM.com> skrev>>
> Jeg fandt 204 svar ved en søgning på http://www.scripts.com/

Takker for din indsats, men jeg ville være gladere hvis du kunne røbe bare
et par stykker af de cms-systemer du har fundet?

mvh per

Fra : Carsten

Dato : 20-10-08 18:36

"per f andersen" <nobody@asg.se> skrev i en meddelelse
> "Jean Jensen" <jejSNABEL@podaPUNKTUM.com> skrev>>
>>
> Takker for din indsats, men jeg ville være gladere hvis du kunne røbe bare
> et par stykker af de cms-systemer du har fundet?

Jeg tror at "JJ" mener at du bare kan gå ind på scripts.com og taste
"dating" i søgefeltet. Et af de hits du her får er:

http://www.scripts.com/php-scripts/classified-ads-scripts/dating-pro/

Carsten