Andet multimedie
bentjuul 3670
Skifte fra Bridge CS2 dansk til CS3 engels~
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 11-10-08 11:34

Jeg har anvendt Bridge til at sortere alle mine billeder efter - med
tid-sted-personer-steder osv. Det gør et ellers uoverskueligt
billedbibliotek hurtigt og nemt at finde rundt i.

Desværre var alt ikke idel lykke til deres dages ende.

Jeg "opgraderede " CS2 til CS3 og valgte en engelsk version for at spare.
ALLE billedinformationer forsvand under operationen. Jeg er ret sikker på at
billederne stadig har de rigtige informationer, som vil vises, hvis jeg
geninstallerer den danske CS2-pakke, men vanens magt er stor og så får jeg
aldrig lært at bruge CS3 - er der en anden vej?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-10-08 12:46

3140 Abildgaard skrev bl.a.:

> [...]
> vil vises, hvis jeg geninstallerer den danske CS2-pakke, men vanens
> magt er stor og så får jeg aldrig lært at bruge CS3 - er der en anden

Ja, prøv Adobe forum. Der sidder en *masse* kompetente mennesker, som ved
alt om Adobe bl.a. flere af deres programmører og supportere.

http://www.adobe.com/support/forums/

Det lyder meget underligt, hvis data skulle forsvinde ved en opgradering...

Claus