Andet multimedie
bentjuul 3670
Bærbar pc...
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-08 22:19

Jeg har et spørgsmål om en bærbar pc, og håber dette er den rette gruppe.

Jeg står for at skulle købe en ny bærbar pc, og regner med at det bare skal
være en billig Fujitsu-Siemens til omkring 3000 kr. inkl. Windows.
Men jeg vil gerne kunne se TV og gå på nettet. Jeg kender ikke ret meget til
bærbare pc'er. Men hvad skal jeg bruge? Jeg har i forvejen Fullrate 5 / 1
Mbit internet til min stationære pc via et kabelmodem, tror jeg det hedder
(Zyxel Prestige 2602R). Men jeg vil gerne have trådløs internet til den
bærbare. Hvad skal jeg bruge? Gerne links til nogle produkter. Jeg vil gerne
kunne gå på nettet fra begge pc'er stadigvæk.

Og hvad med TV? Kan man få et ordenligt tv-kort til bærbare pc'er? Også
gerne link til produktet.

Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile V5535 har 3 USB stik, RJ-45, ExpressCard 54,
trådløs LAN understøttelse: JA, Gigabit Ethernet IEEE 802.11, lydkort
Realtek ALC268, Win Vista Home Basic.
De tre USB-porte skal nok bruges til ekstern mus og en ekstern harddisk og
et ekstern lydkort.

Tusind tak.

Mvh Peter

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-08 22:36

Hov, det skulle have været i hardwaregruppen Beklager.