Nyeste og kommende Office version til Wind~
Fra : Michael Trolle

Dato : 08-10-08 17:45

Hej

Som emnet siger... Hvad er den nyeste office version og er der nogle der ved
hvornår en evt. ny version udkommer? Ville ikke ofre penge på det nu hvis
der inden for en overskuelig fremtid kommer en ny version

/Michael Trolle

Fra : N/A

Dato : 08-10-08 18:07

Fra : Michael Trolle

Dato : 08-10-08 18:07

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> Så er gratis OpenOffice måske værd at kigge på:
>
> "OpenOffice.org is an open-source, multiplatform and multilingual office
> suite comparable with MS Office":
>
> http://www.filehippo.com/download_openoffice/
>
> John

Det er ikke det mit spørgsmål handler om. Jeg er ikke interesseret i
OpenOffice men kun MSOffice.

/Michael Trolle

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-10-08 18:25

Michael Trolle wrote:
> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Det er ikke det mit spørgsmål handler om. Jeg er ikke interesseret i
> OpenOffice men kun MSOffice.

2007 er den nyeste. Hvornår der kommer en ny, er svært at sige. MS har ikke
offentliggjort noget, men typisk har der været fra 1 til 4 år mellem
versionerne.

Jan

Fra : Michael Trolle

Dato : 08-10-08 18:46

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> 2007 er den nyeste. Hvornår der kommer en ny, er svært at sige. MS har
> ikke offentliggjort noget, men typisk har der været fra 1 til 4 år mellem
> versionerne.
>
> Jan

Tak for svaret :)

/Michael Trolle