hjælp til bygge min ny hjemmeside
Fra : Ali

Dato : 07-10-08 08:37

jeg har lige oprettet en hjemmeside til en forretning jeg køber
snart www.salonamir.dk ,efter jeg har oprettet den ved jeg ikke
rigtig om hvordan man kan lave det første skridt frem.. nogen kan
hjæpe ??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Quake

Dato : 16-10-08 17:10

Du må ha fået noget login som du skal bruge til at komme ind på
controlpanel og der må så værer et skabelonbaseret program du bygger din
hjemmeside i.
mvh
Quake