outlook hjælp
Fra : søren brix

Dato : 30-09-08 18:20

Hej NG

Jeg har problemer med at sende mails fra Outlook. Der ligger en mail i
udbakken som jeg hverken kan slette eller sende. Når jeg forsøger at slette
mailen får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Windows Mail fandt et uventet problem under visning af meddelelsen.
Kontroller, om din computer ikke har mere hukommelse eller ikke har
tilstrækkelig diskplads, og prøv igen."

Vi har Windows Vista.

Håber på lidt hjælp til at løse problemet.

Med venlig hilsen

Jenny

Fra : John K

Dato : 01-10-08 01:08

Hej
Jeg ved ikke helt hvad der går galt her, men I har lige lagt et indlæg
ind der er magen til http://groups.google.dk/group/dk.edb.programpakker.ms-office/browse_frm/thread/715bb5e38788412b#
hvor der også står et forslag til at søge på Google efter ordene "Mail
encountered an unexpected" som er noget af indholdet i fejlbeskeden på
engelsk. Der er altid stor mulighed for at finde fejlen via Google,
hvis man kendeer, eller kan gætte, lidt af indholdet i fejlmeddelsen
på engelsk. Dansk er et "lille" sprog i IT verdenen
Der er bl.a. kommet en fix til Vista som skulle løse dit problem
(KB941090) - jeg har dog ikke prøvet det da jeg ikke har fejlen.

John K

Fra : søren brix

Dato : 01-10-08 18:56

"John K" <jkrist10@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej John K

ja jeg kan godt se det nu....men det første indlæg kunne jeg ikke se i
outlook newsgrup..men det andet kunne jeg fint se som jeg plejer.

tak for svaret iøvrigt jeg kikker på det

mvh

Søren brix