Problem med web matrix (id)
Fra : Karl Thomas Pedersen

Dato : 30-09-08 04:06

Hej...

Jeg er lige startet på tutorialen angående asp.net. Jeg har flere
gange fået "ødelagt" mine sider da jeg skifter id på feks en
label eller knap i web matrix... I følge tutorialen skal man
skifte id nede i properties vinduet, men da jeg gør dette skifter
programmet navnet til det oprindelige navn igen... Jeg prøver så
at højre klikke på en af elementerne og ændre idét derfra, men så
begynder højde og bredde at gå "crazy" og siden bliver
ubruelig....

Er der nogen der ved hvad jeg gør galt...? På forhånd tak for
hjælpen... Mvh Thomas...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-09-08 13:42

On 30 Sep 2008 03:05:35 GMT, Karl Thomas Pedersen <tplozz@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg er lige startet på tutorialen angående asp.net.

Du har større chance for et svar i dk.edb.programmering.dotnet, hvor
ASP.Net-spørgsmål hører hjemme.

Good luck!

--
Jørn Andersen,