Andet multimedie
bentjuul 3670
Flytte flere lag samtidig i PS CS2
Fra : Hagar

Dato : 30-09-08 08:44

Hej i gruppen

Jeg mener bestemt jeg tidligere har kunnet flytte flere lag på en gang i
samme billede jeg roder med, og til det brugte jeg det lille "kæde led", men
det kan jeg ikke mere, det "led" er væk, hvordan får jeg det tilbage ?

Hagar

Fra : C. Nielsen

Dato : 30-09-08 13:48

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det kan jeg ikke mere, det "led" er væk, hvordan får jeg det tilbage ?

Nu har jeg godt nok cs3 , men husker at det var på samme måde i cs2.
Du markerer ( shift + klik på de lag det drejer sig om ) de lag du gerne vil
linke til hinanden, nederst til ve. i lag paletten er det lille billede af
kæden, klik herefetr på det og lagene er linket sammen.
Du behøver ikke at linkene lagene sammen for at flytte dem samtidigt, det er
nok blot at markere dem. Du kan også kopiere flere lag samtidigt , hvis de
er markeret samtidigt.

--
Mvh.
Charlotte

http://reklameillustrator.dk

Fra : Hagar

Dato : 30-09-08 14:35

> [...]
> er nok blot at markere dem. Du kan også kopiere flere lag samtidigt , hvis

Tak for hjælpen, det virker
Nu er det også cs2 jeg spurgte til, så vi er ganske enige
Jeg mente bare at de link-symboler de var ud for hvert lag, men jeg
forveksler det nok med en tidligere udgave af PS

Hagar