Hjemmesidekritik samt hjælp til forbedring~
Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 29-09-08 21:18

Hej NG

Jeg har lavet denne side: www.sondervang.info og hoster via webhotellet
unoeuro.com.

Efter at have lagt en del data op kunne jeg godt tænke mig forslag til
hvordan jeg løser nedenstående punkter:

1: Et flottere og mere lækkert design/layout (jeg synes ærlig talt den
nuværende ser noget støvet ud). => Men der ligger da data på den
Er dette muligt uden at skulle lave ALT om? I givet fald, hvilket program
ønsker i så? Kan det overhovedet gøres mere lækkert i FP2003?
2: En interaktiv kalender eller online kalender (med login mulighed for
betroede der har mulighed for at rette i den). Er det noget med en Google
Kalender eller kan I foreslå noget bedre? Gerne noget brugervenligt.
3: Et login for medlemmer til ex billeder mm. Er der noget lettere end her
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp ?
4: Et login til bestyrelsen for fortrolige dokumenter. Er der noget lettere
end her http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp ?
5:Bedre E-mail login, istedet for sondervang(snabel a)sondervang.info. Ex.
et ikon der sørger for at brugeren kommer direkte over i ens egen mail.
Eller andre brugbare løsninger der er brugervenlige for alle parter. Er der
ex. noget lettere end her
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp ?
6: En måde hvorpå jeg kommer frem i søgemaskinerne?

Jeg har bakset _mange_ timer med ovenstående punkter, og i øvrigt
hjemmesiden, men er hele tiden gået død på omtalte punkter..
Har i nogle forslag til dette? Eller er vejen frem et kursus og i givet fald
hvilket? Er det evt bedre med nogle ene timer for at få løst disse
specifikke ting og kan i foreslå noget/nogen? Jeg er 100% autodidakt og
dette er min første hjemmeside. Jeg bor i København

Hvad synes I ellers om hjemmesiden?
Godt?
Skidt?
Forbedringer?