Brug af formular
Fra : John Lund

Dato : 29-09-08 20:07

Jeg har lavet en lille formular som skal bruges til at sende en mail til
mig. Men får følgende fejl :

"Cannot run the FrontPage Server Extensions on this page:"

Min web ligger hos One.com.

Hvordan gør jeg for at få formularen til at virke ?

Skal jeg istedet bruge et script. Hvis ja så hvilket, og hvordan ?

Mvh

John Lund

Fra : PSS

Dato : 29-09-08 23:43

John Lund wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Mvh
>
> John Lund
>
> Hvis du laver din side efter en skabelon skal du fjerne al den kode som
Microsoft selv har indsat og istedet bruge den kode der er beskrevet på
one.coms hjemmeside under support, nederst på siden er opsætningen på
formmail

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Witte

Dato : 10-11-08 22:53

Jeg har selv haft samme problem en million gange på forskellige webhoteller.
Du skal blot sikre dig, at din udbyder (af webhotel) understøtter FrontPage
Extensions. Hvis du ikke kan finde svaret på deres hjemmeside, så grib
knoglen og ring til dem eller send en mail. De får helt sikkert en
forespørgsel på det jævnligt.

Du kan også være ude for, at du selv skal slå FP Extensions til under
indstillinger i på dit webhotel.

Mvh Jesper.