Køb af FrontPage 2003
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 17:47

Jeg vil gerne købe FrontPage 2003 (DK).

Da der stortset ikke er nogen gang i den relevante gruppe
(dk.marked.privat.edb.software), prøver jeg lige her.

Hilsen
Michael

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-09-08 18:29

"Michael" <cybermike AT forum DOT dk> skrev :

>Da der stortset ikke er nogen gang i den relevante gruppe
>(dk.marked.privat.edb.software), prøver jeg lige her.

Det bliver det ikke mere rigtigt, tænk dig, hvor ubrugelig
debatgrupperne ville blive, hvis alle gjorde det samme.

Men, hvorfor vil du gerne ha'
et forældet program?
--
Kerim

Fra : Jesper Witte

Dato : 10-11-08 22:49

Kerim Ellentoft wrote

> Men, hvorfor vil du gerne ha'
> et forældet program?
> --
> Kerim

Kerim, hvad mener du med forældet program?

Er 2003'eren ikke den seneste/sidste FrontPage?

Jeg har købt Expression Web, som er afløseren. Men vil man
absolut arbejde med FrontPage, må 2003'eren vel være den bedste
løsning trods alt?

Jeg spørger, fordi Expression Web (overraskende nok) er meget
mere kompliceret og mindre intuitivt at arbejde med. Samtidig er
der en række funktioner, som ikke findes i forhold til FP 2003!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-11-08 23:20

Jesper Witte <jesper@comfi.dk> skrev :

>Er 2003'eren ikke den seneste/sidste FrontPage?

Jo, og den er udgået.

Men det kan da godt være, at der ligger et støvet eksemplar et
eller andet sted.

Og bruger man ting, der kræver Frontpage udvidelser, så vil
webhotellerne efterhånden ikke understøtte det.
--
Kerim