Hybrid crossfire
Fra : Niels Harder

Dato : 29-09-08 00:57

Dett lader til, at jeg har brug for lidt hjælp.
Bundkort Gigabyte GA-MA78GM-S2H (rev.1.0). Fungerer fint med AMD 4850e,
men da jeg så, at Catalyst 8.9 understøtter HybridCross. i Win XP har
jeg anskaffet et ASUS 3450 for at kunne bruge lidt spil. Catalyst
Control Center finder kun enten den indbyggede grafik eller grafikkortet
alt efter hvor jeg sætter skærmstikket i. Er der et venligt menneske,
der kan hjælpe?
Niels (2670 Greve)

Fra : jk

Dato : 06-10-08 14:55

On Mon, 29 Sep 2008 01:56:56 +0200, Niels Harder
<niels.harder@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Control Center finder kun enten den indbyggede grafik eller grafikkortet
>alt efter hvor jeg sætter skærmstikket i. Er der et venligt menneske,

Så vidt jeg kan læse understøttes hybrid crossfire med:

Hybrid CrossFire brings CrossFire technology to IGP by speeding up 3D
performance with the help of an external ATi graphics card. So far,
cards that will work includes the 2400 series, 3650 series and 3670
series. It improves the performance of 3D with the help of CrossFire
driver. In this test, we use driver 8.47RC1 with a 2400XT installed.

http://www.ocworkbench.com/2008/gigabyte/GA-MA78GM-S2H/b8b.htm

mvh

John

Fra : jk

Dato : 06-10-08 15:11

> [...]

>Control Center finder kun enten den indbyggede grafik eller grafikkortet
>alt efter hvor jeg sætter skærmstikket i. Er der et venligt menneske,

Det gigabyte skriver om bundkortet er, at hybrid corssfire kun
understøtter Vista (og ikke XP).

http://www.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2814

Men ellers skulle det være korrekt med 3400 chipset. Det gælder vel
også 3450.

mvh

John

Fra : Niels Harder

Dato : 06-10-08 16:24

jk skrev:

> [...]
>
> Men ellers skulle det være korrekt med 3400 chipset. Det gælder vel

Tak for hjælpen
Niels