Office 2007 install.
Fra : lah@post3.tele.dk

Dato : 26-09-08 09:29

Jeg har en reg. version af 2003 proff. på min computer. I dag
besluttede jeg mig fo en 2007. Jeg får en 2007 basic med >Office
proffesional prøveversion< udleveret og betaler.

Det er sådan en pap-ting med et kreditkort med en key på indeni.

Jeg installerer en prøveversion (Proff) fra Microsoft' hjemmeside og
forsøger at taste den nye key ind.
Det nægter programmet at acceptere. Efter et opkald til Microsoft får
jeg at vide: Afinstaller 2007 prof. Hent 2007 small buisness og
derefter koden. Men det er det samme....

Hvad gør jeg forkert.

Forhandleren fortalte mig at uanset hvilket program jeg havde på min
computer fand det selv ud af det, når jeg indtastede den nye nøgle....

Og nu sidder jeg så her og kan hverken det ene eller det andet.

Jeg har dog afinstalleret alt det nye, så nu er jeg ved det gamle
igen, men 1100 kr fattigere..

Hvad gør jeg forkert?

/Lars