Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign CS3 print til kant ?
Fra : Autocadster

Dato : 25-09-08 07:54

Hejsa...

Jeg sider og er ved at lave ca. 75 A5 (i understørelse) tænke så at det
var smart at ligge 2stk på en A4 side, da jeg alligevel skal tilskære
A5 og i øvrigt ikke har noget A5 fotopapir på lager

Men jeg kan ikke få ID til at printe til kant, det selv om min Canon
printer sagten kan, nogen der ved hvordan man ændre ID til at kunne
printe til kant ?

Autocadster / 2620

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 25-09-08 08:05

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men jeg kan ikke få ID til at printe til kant, det selv om min Canon
> printer sagten kan, nogen der ved hvordan man ændre ID til at kunne printe

Det er ikke InDesign, men din printer der styrer det med at printe til kant.
Jeg har lige testet print til kant i InDesign på en Canon blæk printer. Det
fungerer fint. Du skal i din printmenu i InDesign vælge "Setup" og så lave
dine print til kant indstillinger i din printers dialogboks.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Autocadster

Dato : 25-09-08 08:26

..°o.O Thomas O.o°. tastede følgende:
> [...]
> fungerer fint. Du skal i din printmenu i InDesign vælge "Setup" og så lave
> dine print til kant indstillinger i din printers dialogboks.

Mange tak for hjælpen min gode mand, det var jo det jeg skulle

Autocadster / 2620