Andet multimedie
bentjuul 3670
Simspil-problem
Fra : Lone Nielsen

Dato : 24-09-08 10:54

Hej
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg spørger i, men prøver:

Vi har installeret sims 2, men når vi åbner spillet kommer der en
meddelelse:
"Kunne ikke finde nogen DirectX 9.0c - kompatible grafikkort i dette system,
og at vi skal sikre at vi har et DirectX9.0c - kompastiblet grafikkort, og
at vi har installeret de nyeste drivere fra producenten."

Hvad betyder det, og hvordan undersøger jeg om vi har det?
/Lone

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-09-08 11:26

"Lone Nielsen" <doramin@mail.dk> skrev :

>Vi har installeret sims 2, men når vi åbner spillet kommer der en
>meddelelse:

I news:dk.spil.computer vil de bedre kunne hjælpe dig, herinde
drejer det sig om grafikbehandling på computer (fx Photoshop)
--
Kerim