Der blev ikke fundet webserver på port 80
Fra : HSLK

Dato : 22-09-08 18:55

Hejsa

Jeg har et problem jeg kan ikke komme i kontakt med min hjemmeside og
hvis jeg gør tager det meget lang tid at komme på og jeg kan så ikke
redigere eller gemme. sidst fik jeg denne meddelse:
Der blev ikke fundet webserver på på port 80, kontroller navnet på
webserver er gyldig og at Proxyindstillingerne er angivet korrekt. Hvis
du er sikker på disse oplysninger er korrekte er webserveren måske
midlertidig ude at drift.

Jeg har prøvet alle 4 pcér i huset og alle det samme resultat.

Nolge der har en ide om havd pokker der er galt ???

Knus Henriette.

Fra : boerge_jensen@get2ne~

Dato : 22-09-08 16:14

On 22 Sep., 19:55, HSLK <bankehyt...@yahoo.dk> wrote:

> Jeg har et problem jeg kan ikke komme i kontakt med min hjemmeside

Du skriver ikke noget om hvilken hjemmeside det drejer sig om. Hvordan
skal vi andre checke det?

--
Børge

Fra : HSLK

Dato : 23-09-08 06:08

Den 23-09-2008, skrev boerge_jensen@get2net.dk:

> Du skriver ikke noget om hvilken hjemmeside det drejer sig om. Hvordan
> skal vi andre checke det?

Hejsa

Jeg troede måske at i havde en ide om hvorfor den skrev som den gjore
men det drejer sig om www.dck.dk

knus Henriette.

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-09-08 00:49

HSLK skrev:

> Jeg troede måske at i havde en ide om hvorfor
> den skrev som den gjore men det drejer sig om
> www.dck.dk

Jeg kan sagtens se din side, men jeg får 546
valideringsfejl, bare på forsiden, se:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dck.dk%2FIndex%2Fhovedside.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&verbose=1&user-agent=W3C_Validator%2F1.591

Det er måske det du skal gøre noget ved?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : HSLK

Dato : 24-09-08 06:39

Allan Vebel forklarede den 24-09-2008:

> [...]
>
> Det er måske det du skal gøre noget ved?

igen problem i at se siden jeg kan ikke komme i forbindelse med den så
jeg kan sådan set ikke komme ind og rette evt fejl. :-?

Jeg bruger http ikke ftp til at uploade siden.

Jeg er ny endnu og har stadig meget at lære.

jeg er intil videre kommet frem til at der må være noget galt hos min
webhost.

knus Henriette.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-08 01:24

Når du kan komme til den igen kan du starte med at indsætte en korrekt
doctype så som:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Det vil halvere antallet af fejl der skal rettes.
kun være et sæt af hver. Ret dette og du vil se at næsten alle fejl så
er væk. Du vil ikke kunne rette alt fordi nogle skyldes kode indsat af
Frontpage.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-10-08 23:22

HSLK skrev:

> Jeg bruger http ikke ftp til at uploade siden.

Jamen, prøv at hente siderne med ftp, ret fejlene, og
læg dem ud igen.

> jeg er intil videre kommet frem til at der må være
> noget galt hos min webhost.

Det kan jeg næppe tro - den slags fejl er normalt hos
brugeren

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-10-08 01:12

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :

>Jamen, prøv at hente siderne med ftp, ret fejlene, og
>læg dem ud igen.

Hvis man uploader med ftp og bruger Frontpage Extensions vil de
blive smadret.
--
Kerim

Fra : HSLK

Dato : 26-10-08 16:46

Hejsa

Tak for dit svar men min udbydder har fundet fejlen og rettet det.

Knus Henriette.