Fejlmelding i outlook
Fra : fitzgerald@mail.dk

Dato : 22-09-08 01:14

Hej

Jeg får en fejlmelding i Outlook som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre
ved.

Fejlen lyder:

"Det er ikke muligt at oprette arbejdsfilen. Kontroler variablen TEMP"

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Michael

Fra : John K

Dato : 22-09-08 05:31

Hej Michael
Hvis du googler lidt med f.eks Workfile temp outlook som søgestreng,
kommer der nogle hints som forhåbentligt kan hjælpe dig.
PS. Vælg Søg på nettet - giver flere hints end Søg sider på dansk

Mvh
John Kristensen

Fra : fitzgerald@mail.dk

Dato : 22-09-08 07:15

On 22 Sep., 13:30, John K <jkris...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> kommer der nogle hints som forhåbentligt kan hjælpe dig.
> PS. Vælg  Søg på nettet - giver flere hints end Søg sider på dansk

Hej John

Tusind tak for hjælpen. problemet er løst

Venlig hilsen Michael