Svendegilde - har du en sang der passer?
Fra : Samsara

Dato : 15-09-08 13:47

Hej'sa

Min nevø bliver udlært som anlægsgartner (grå) og jeg kunne godt tænke
mig at komme med en sang til hans svendegilde.Har du en sang som kunne
passe til sådan en lejlighed? Den må selvfølgelig godt være sjov

Gode overraskelsesidéer modtages også gerne.

Venligst
Samsara

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-09-08 14:15

Samsara wrote:
> [...]
> passe til sådan en lejlighed? Den må selvfølgelig godt være sjov
>
> Gode overraskelsesidéer modtages også gerne.

Måske her?
http://www.festsangeogsangtekster.dk/Sjove_Sange.html

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : Samsara

Dato : 15-09-08 22:57

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Carsten (3600)
> HELD... er noget der indtræffer når grundig forberedelse mødes med en

Hej Carsten

Jeg har været inde på den side, men synes ikke rigtigt der er
noget brugbart til et svendegilde.

Men tak alligevel

Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 18:58

Som ældre sangskriver ville jeg fokusere på andre kvaliteter en dem der
rimer på 'anlægsgartner'.

- hva med en stripper :) ?

Fra : Samsara

Dato : 16-09-08 22:11

"kl" <KL> skrev i en meddelelse
> Som ældre sangskriver ville jeg fokusere på andre kvaliteter en dem der
> rimer på 'anlægsgartner'.
>
> - hva med en stripper :) ?

Hæ hæ - ja, det er jeg sikker på, at han ville sætte pris på

Men ... jeg tror lige jeg springer over.

Venligst
Samsara

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-09-08 13:14

"Samsara" <vilikke@havespam.dk> wrote in message
> [...]
> passe til sådan en lejlighed? Den må selvfølgelig godt være sjov
>
> Gode overraskelsesidéer modtages også gerne.

Min kammarat var engang til et svendegilde, hvor kammersjukkerne havde fået
fat i en sang der var så grov, at noget af Svendens familie forlod festen.
Kan da godt prøve om jeg kan få fat i en titel.

Bjarne K.

Fra : Samsara

Dato : 17-09-08 22:02

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> [...]
> festen.
> Kan da godt prøve om jeg kan få fat i en titel.

Hej Bjarne

Det må du meget gerne - så kan jeg jo altid vurdere

Venligst
Samsara

Fra : Bjarne K.

Dato : 18-09-08 18:17

"Samsara" <vilikke@havespam.dk> wrote in message

> Hej Bjarne
>
> Det må du meget gerne - så kan jeg jo altid vurdere
>
> Venligst
> Samsara

Min kammerat påstår at han ikke husker ret meget af sangen, eller af festen
for den sags skyld.

Bjarne K.

Fra : Broegger

Dato : 19-09-08 09:29