hvor finder jeg?
Fra : bj

Dato : 05-09-08 22:00

Hej

Jeg har et B&O tv af den almindelige slags - IKKE fladskærm..

Jeg søger efter sådan en tingest, som jeg ikke ved hvad hedder, til at hænge
Tv'et på væggen og så den kan drejes mellem fx stue og køkken alrum.

Kan nogen hjælpe med links?

mvh
bj

Fra : Charlotte

Dato : 10-09-08 14:44

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hænge
> Tv'et på væggen og så den kan drejes mellem fx stue og køkken alrum.

Hmmm - jeg købte i sin tid sådan en tv-arm i bilka tror jeg det var - ellers
har el-giganten det vel.Du skal være opmærksom på hvad dit tv vejer - for
der er flere forskellige udgaver - og om din væg kan holde

Hilsen Lotte

Fra : bj

Dato : 11-09-08 15:10

takf or svaret Lotte

;Mvh
bj

Fra : Charlotte

Dato : 22-09-08 15:26

Nu ved jeg jo ikke hvor stort dit tv er - jeg har vel et 20" siddende i
soveværelset som skal skiftes ud med et større tv - fladskærm Dvs jeg
skal ha pillet min tv-arm ned og erstattet det med en arm til
fladskærm........alt efter hvor du bor, er du velkommen til at komme og
hente den jeg har - bor i Hvidovre.

Hilsen Lotte

Fra : bj

Dato : 13-11-08 21:19

Hej Lotte

Jeg bor i Vestjylland

Det er faktisk lige nøjagtigt en 20" jeg har..

Hmm, hvad med at sende hvis jeg betaler alt for det og en 100 mand oven i
til dig for "armen"

Fra : Charlotte

Dato : 14-11-08 14:50

Hej Bjarne

Hmmm - der gik så lang tid, at jeg ikke troede du var interesseret.sagen er
den, at jeg allerede har købt fladskærm og "armen" er pillet ned og
udskiftet med en anden - så jeg har desværre ikke den mere Men prøv
Silvan Der synes jeg at jeg så en magen til

Hilsen Lotte

Fra : bj

Dato : 15-11-08 14:30

Hej Charlotte

Tak for svaret. Jeg har været langsom i optrækket, og det må jeg læer af!

Jeg vil kigge i Silvan.

Fortsat fortsat god weekend