Hvor køber man 60'er og 70'er tøj ?
Fra : Kåre

Dato : 21-08-08 10:27

Jeg er på jagt efter noget flippet 60'er eller 70'er tøj.
Ikke til hverdagsbrug, mere en slags udklædning/kostyme.

Hvor finder jeg sådan noget henne?
Gerne brugt og gerne noget internetshop (gider ikke køre landet rundt efter
det...).
Gerne udenlandske webshops.

pft
Kåre

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-08-08 01:37

"Kåre" <kaare@megajam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvor finder jeg sådan noget henne?
> Gerne brugt og gerne noget internetshop (gider ikke køre landet rundt

ALT hvad hjertet kan begære:

http://dramashop.dk/group.asp?group=149&sub=149

Håber at det kan bruges.

Fra : Kåre

Dato : 22-08-08 07:54

> ALT hvad hjertet kan begære:
>
> http://dramashop.dk/group.asp?group=149&sub=149
>
> Håber at det kan bruges.

Tak for link! Det er det tætteste jeg har været endnu.
Men søger dog også efter et sted hvor de har noget som er mere
autentisk/vintage/"ægte", hvor dramashop mest har udklædning til brug en
enkelt gang eller to.
Det jeg søger vil sandsynligvis blive brugt jævnligt over en årrække.

mvh
Kåre

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 22-08-08 12:06

Hej..
Hvis jeg var dig ville jeg nok søge i alle de genbrugsbutikker jeg kom i
nærheden af. der kan man ofte finde noget.. Desuden ville jeg sætte en
annonce i evt DenBlåAvis og QXL eller måske er der andre relevante steder.
Håber dit forehavende lykkes
Vh Bodil Anhøj

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Kåre

Dato : 22-08-08 12:37

"Bodil Anhøj" <bo.an@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærheden af. der kan man ofte finde noget.. Desuden ville jeg sætte en
> annonce i evt DenBlåAvis og QXL eller måske er der andre relevante steder.

Ja det kan godt være jeg må tag turen rundt til de lokale genbrugspushere.
Jeg har også prøvet at søge på "Retro" og "Vintage" tøj på google, og det
ser ud til at give noget, bl.a. QXL og diverse auktionshuse.
Har bare ikke lige haft tid til at se hvad det giver endnu.

Men QXL kunne godt være et sted at kigge.

Kåre