Lakering af gulv...?
Fra : knud.dupont@gmail.co~

Dato : 12-08-08 01:52

Hej,

Jeg skal have lakeret et bøgeparketgulv og har kigget meget på de
forskellige lakker der findes. Så vidt jeg har forstået er de nye
vandbaserede lakker fra faxe (golak) og junckers (blitsa)
gennemsigtige og kan fås med mat skær. Problemet med gulvet der
bliver
gulligt burde kunne afhjælpes med grunder. Mine spørgsmål er:

Er der forskel på GOLak og Blitsa? (GOLak rækker en hel del længere
per liter og er dermed billigere)
Bliver det pænt hvis jeg behandler med noget hvid grunder inden der
lakeres?
Hvad er jeres erfaringer med at lakere gulv selv?

Jeg håber i kan hjælpe en nybegynder .