Microsoft Outlook 2003.
Fra : M

Dato : 13-09-08 13:08

Har lige fået ny computer.
Når jeg installerer min office 2003 pakke, får jeg en fejlmeddelelse
"Standardmapperne til Email kan ikke åbnes. Opret ny profil ved at ..."
Når jeg enten trykker på OK eller krydset i hjørnet på dialogboksen,
forsvinder programmet imidlertid, så jeg ikke kan oprette ny profil, ved at
klikke på POST, som det også foreslås i dialogboksen ???.
De andre programmer fra Officepakken Word, Exel osv. virker godt nok.
Nogen, der ved, hvad man kan gøre, eller hvad der er galt ?.
Håber på et godt kvalificeret råd.

Hilsen
Nina

Fra : Elmand

Dato : 13-09-08 22:21

"M" <myhre@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De andre programmer fra Officepakken Word, Exel osv. virker godt nok.
> Nogen, der ved, hvad man kan gøre, eller hvad der er galt ?.

Hej Nina.
Har du Norton installeret.- Jeg har lige været op at slås med noget lignende.
Norton har lavet en fejl i deres opdatering og giver nu en anvisning på hvordan
det rettes.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : M

Dato : 15-09-08 16:01

Nej, jeg har ikke Norton installeret. Jeg har et TDC-produkt Normann, som
jeg bruger.
Men tak for forslaget.

Nina