Outlook 2007
Fra : Bjørn Hansen

Dato : 03-09-08 14:18

Hej gruppe

Er der ikke en mulighed for at ændre emnelinjen i de mails man besvarer,
således der står 'RE:' i stedet for 'SV:' i begyndelsen?

Jeg synes ikke jeg kan finde løsningen, hverken i hjælpefunktionen eller på
google.

Jeg bruger Win XP sp3
Office 2007

Venlig hilsen
Bjørn

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 03-09-08 14:19

> [...]
> således der står 'RE:' i stedet for 'SV:' i begyndelsen?
>
> Jeg synes ikke jeg kan finde løsningen, hverken i hjælpefunktionen eller

Det skulle ikke have været et svar på Mike Johnsons indlæg - ved ikke lige
hvad der skete.

Vh
Bjørn

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-09-08 22:58

Den 03 sep 2008 skrev Bjørn Hansen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Det skulle ikke have været et svar på Mike Johnsons indlæg - ved
> ikke lige hvad der skete.

Dit indlæg er hos mig en ny tråd

Det er fordi du bruger Outlook Express, og du har valgt samme emne som
Mike. OE tråder efter emnet. Skift til en ordentlig nyhedslæser, der
kan finde ud af at tråde rigtigt

Lars Klintholm

Fra : Lars E. P.

Dato : 06-09-08 10:20

Wed, 03 Sep 2008 23:58:18 +0200, skrev Lars Klintholm
<klintholm@gmail.com> :

>Dit indlæg er hos mig en ny tråd
>
>Det er fordi du bruger Outlook Express, og du har valgt samme emne som
>Mike. OE tråder efter emnet. Skift til en ordentlig nyhedslæser, der
>kan finde ud af at tråde rigtigt

Det hjælper jo ikke noget at kun han skifter nyhedslæser - alle andre
vil jo stadig se hans indlæg som et svar.

De skulle heller vælge et emne som fortæller lidt mere om indholdet.

Hilsen Lars

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-09-08 09:58

Bjørn Hansen skrev:

> Er der ikke en mulighed for at ændre emnelinjen i de mails man besvarer,
> således der står 'RE:' i stedet for 'SV:' i begyndelsen?

Det er "ligetil". Du gør sådan i Outlook 2007:

Funktioner -> Indstillinger. Vælg fanebladet "Postformat".
Klik på knappen "Internationale indstillinger". Sæt hak (V)
ud for "Brug engelsk brevhoved ved svar og videresendelse".
Klik OK i de to bokse.

Fremover vil dine svar indeholde "RE" i emnelinjen.

--
Svend Erik

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 08-09-08 07:21

> [...]
> Klik OK i de to bokse.
>
> Fremover vil dine svar indeholde "RE" i emnelinjen.

Alletiders!

Tak for hjælpen. Jeg har ledt efter noget der hed noget med SV eller RE, men
jeg kan så godt se hvorfor jeg ikke fandt det.

Venlig hilsen
Bjørn