Ny til JAVA!!
Fra : Kristian Hanghøj

Dato : 23-08-08 14:40

Hej allesammen!

Jeg er lige startet på et nyt studium, hvor det anbefales at have lidt
baggrundsviden om JAVA.
Er der derfor nogen, der kan anbefale en bog, som kan hjælpe mig igang
med JAVA?

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 23-08-08 15:39

Kristian Hanghøj wrote:
> Jeg er lige startet på et nyt studium, hvor det anbefales at have lidt
> baggrundsviden om JAVA.
> Er der derfor nogen, der kan anbefale en bog, som kan hjælpe mig igang
> med JAVA?

Jeg kender faktisk ingen gode introduktions bøger til Java, men de må
findes - du kan altid prøve at søge på Amazon.

Online er der:

http://javabog.dk/
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

Arne

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-08-08 01:25

Kristian Hanghøj skrev den 23-08-2008 15:40:
> [...]
> baggrundsviden om JAVA.
> Er der derfor nogen, der kan anbefale en bog, som kan hjælpe mig igang

Det er ikke tosset at starte med http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

Hold dig til "Trails covering the Basics" - det dækker det basale :)