beskyt database med kode
Fra : Bjarne Sørensen

Dato : 17-09-08 07:57

1. Hvordan gemmer jeg min accessdatabase med kodeordsbeskyttelse ?
2. Hvordan "åbner" jeg så den kodeordsbeskyttede database på min asp-side ?
<% ' SQL sætning opbygges
   Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath
("/db/system.mdb")
   strSQL = "Select* From TABEL"
   Set rs = Conn.Execute(strSQL)
%>
Venlig hilsen
Bjarne Lambrecht Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-08 11:16

"Bjarne Sørensen" <bjarne.birkealleen@hotmail.com> skrev
> [...]
> Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
> Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" &

Se link :
http://activedeveloper.dk/articles/14/
Bjarne