Fylde array med data fra tabel eller fil
Fra : Kurt G

Dato : 14-09-08 20:49

Jeg har en tabel med 3 felter og ca. 110 poster, hvis data skal bruges en
gange i hver linie i en indholdsfortegnelse, som kan have op til 20.000
linier.
Det kan jo være ret så tidkrævende og generere en forfærdelig trafik, så i
stedet vil jeg lave en include-fil med et array med de pågældende data.
Jeg kan også have dataene i en almindelig tekstfil, hvor de står i tre
kolonner adskilt med tabulator eller semikolon.

Jeg har kikket lidt på array i VB, men kan ikke gennemskue, hvordan jeg får
mine data ind i en to-dimentionel array.

Er der en, der vil vise mig det?

På forhånd tak.

Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 15-09-08 08:15

Glem det, jeg er ved at arbejde mig igennem det!
Mvh Kurt

Fra : Jørn Andersen

Dato : 15-09-08 14:23

On Sun, 14 Sep 2008 21:48:34 +0200, "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net>
wrote:

>Jeg har kikket lidt på array i VB, men kan ikke gennemskue, hvordan jeg får
>mine data ind i en to-dimentionel array.

Dim arrResults
arrResults = objRs.getrows

Good luck!

--