Problem med sammenligning
Fra : Kurt G

Dato : 10-08-08 14:45

Jeg har et problem med nogle sammenligninger, menlig:
If NuSide > TilSide Then
og
If NuSide < FraSide Then
Så længe tallene er tocifrede, går det rigtig for sig, men ved blanding af
antal cifre går det galt.
Jeg har en mistanke om, at sammenligningen foregår på tekststrengene og ikke
som om det er tal.

Hvordan sikrer man sig, at det betragtes som tal?

Mvh Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-08 15:32

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke som om det er tal.
>
> Hvordan sikrer man sig, at det betragtes som tal?

Konverter til tal ... cLng(NuSide)
Bjarne

Fra : Kurt G

Dato : 10-08-08 16:37

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse

> Konverter til tal ... cLng(NuSide)
> Bjarne

Det vil jeg prøve.