Hjælp til at finde gode scripts og tilpasn~
Fra : PSS

Dato : 13-09-08 09:36

Der er stor fare for at denne henvendelse er til den forkerte
gruppe, hvilket jeg så beklager og jeg modtager gerne vejledning
i hvor jeg skal henvende mig!

Jeg skal bruge tre ting til en hjemmeside jeg er ved at lave:

1. BMI udregning med alder, køn, vægt
2. Test din viden med 20 spørgmål
3. Træningsudregner. Hvis jeg gør, løber, cykler x antal km. hvor
meget taber jeg/forbrænder jeg

Det er alle scripts som er udviklet, men jeg vil høre om nogen
kan henvise tril hvor jeg kan finde dem og tiloasse til
SharePointDesigner side, jeg er parat til at betale for hjælpen.

Med venlig hilsen

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-08 13:44

PSS wrote:

> 3. Træningsudregner. Hvis jeg gør, løber, cykler x antal km. hvor
> meget taber jeg/forbrænder jeg

Hvor højt kan du gø -)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-09-08 19:19

Nummer 1 og 3 kan gøres med javascript.
Nummer 2 kræver en database og Serverside programmering, så du må
checke med din udbyder hvad der støttes på serveren ASP(.Net) eller
PHP. Spørg så i den relevante serverside gruppe.
1 og 3 kan du spørge om i clientside gruppen eller bare søge på
Google.
For nummer 3 vil det mest være gætværk da mange faktorer spiller ind
såsom går det op ad bakke, hvor hurtigt går, løber cykler man osv.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : PSS

Dato : 13-09-08 22:19

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> For nummer 3 vil det mest være gætværk da mange faktorer spiller ind
> såsom går det op ad bakke, hvor hurtigt går, løber cykler man osv.

Tak for din altid venlige vejledning Jens Peter Karlsen!