køb/salg/bytte
Fra : Kim

Dato : 31-08-08 19:35

Hej, jeg er ved at lave en hjemmeside til en grundejerforening. Mit problem
er, at man gerne vil ha en side hvor medlemmerne online kan skrive hvis de
har ting som de gerne vil sælge eller bytte med andre i foreningen.
Ligeledes skal andre i foreningen kunne gå ind på siden og besvare hvorvidt
de har noget de vil af med osv.

Altså ikke en side hvor det foregår pr. mail og hvor det er webmasteren som
skal styre hvad medlemmerne skriver. Dog skal webmasteren kunne slette hvis
det ikke er noget som hører hjemme så siden.

Havde tænkt mig noget i samme stil som f.eks. en gæstebog.

Er der nogle som har kendskab til hvordan man laver sådan en side eller hvor
jeg kan læse noget om det.

På forhånd tak

mvh
Kim

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 01-09-08 21:49

Kim wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Havde tænkt mig noget i samme stil som f.eks. en gæstebog.
>
> Er der nogle som har kendskab til hvordan man laver sådan en side eller hvor

Du kunne faktisk brug en form for blog, eller noget PHP eller ASP hvor
medlemmerne opretter sig med brugernavn og dernæst indtaster en kode som siden
selv genere og derefter sender den så et password som man logger sig på med
første kan man logger på hvor efter man går ind og ændre sit password.
A'la PHP Nuke http://www.oz1dpr.com/html/index.php, men det er op til dig

Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne