Frontpage og password?
Fra : rikke

Dato : 27-08-08 09:54

Jeg vil meget gerne oprette et username/password til min
Frontpage hjemmeside. Er der nogen der ved om det kan lade sig
gøre? Lige pt. kan alle jo komme ind på hjemmesiden og jeg vil
gerne have den beskyttet mod uvedkomne.

Håber I kan hjælpe
Mvh. Rikke

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Oto

Dato : 27-08-08 16:03

"rikke" <rh80@live.dk> wrote in message
> [...]
> Frontpage hjemmeside. Er der nogen der ved om det kan lade sig
> gøre? Lige pt. kan alle jo komme ind på hjemmesiden og jeg vil

Prøv når dit websted er åbent at gå ind under Funktioner, Server,
Administrations startside og så opret brugere der.

MVH Oto

Fra : Søren Kofoed

Dato : 18-09-08 16:11

Oto wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> "rikke" <rh80@live.dk> wrote in message

> Prøv når dit websted er åbent at gå ind under Funktioner, Server,
> Administrations startside og så opret brugere der.
>
> MVH Oto

Hej

Hvorfor er "SERVER" ikke tilgængelig når jeg går ind under
funktioner? Jeg har ikke mulighed for at vælge den funktion. På
forhånd tak.
MVH Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-09-08 20:52

Du har ikke et serverbaseret Web åbent.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Søren Kofoed

Dato : 19-09-08 00:34

ØØhhh hvordan får jeg lige det? Er rimelig ny til det her.

Hilsen

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-09-08 15:42

File | Open | ...Web
Skriv adressen. Kræver at serveren har FP Extensions installeret.

Regards Jens Peter Karlsen.