Er begyndt på css men spørgsmål
Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 22-08-08 18:08

Hej
Jeg prøver nu at lære css,men hvis man vil ligge flere ting så som
tekst baggrund farver etc skal der oprettes et css fil for hver eller
kan de kædes sammen i en fil?

Hilsen
Benny Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 21:23

"Benny Brun Nielsen (slet A4J1Y)" <benny.brun@A4J1Yprivat.dk> skrev i
meddelelsen news:12194252950.233925669131395@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg prøver nu at lære css,men hvis man vil ligge flere ting så som
> tekst baggrund farver etc skal der oprettes et css fil for hver eller

CSS er en lang fil, hvor man beskriver hvordan siden skal se ud.
Og dertil kan man også lave en CSS fil samt html fil som kan bruges til
udskrift.

Kim

Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 24-08-08 19:05

Hej igen
Nu har jeg endelig fået gang i css,men hvordan ændrer man
baggrund farve i css filen?
Hilsen
Benny