Tilføj et ikon til dit website med favicon~
Fra : Henrik

Dato : 06-08-08 18:37

Hej
Jeg er ikke nørd "langt fra"

Jeg har en hj.side hvor jeg da gerne ville have glde af at bruge
mit loge på siden som vist her :
http://www.html.dk/artikler/00002/

Jeg bruger Frontpage - - men kan sgutte hitte u a det.

Er der en venlig sjæl ??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-08 19:34

Henrik wrote:
> [...]
> mit loge på siden som vist her :
> http://www.html.dk/artikler/00002/
>
> Jeg bruger Frontpage - - men kan sgutte hitte u a det.

Det kan ikke forklares mere simpelt end på ovnstående
link, så læs og lær. At du bruger FP gør ingen forskel.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-08-08 22:07

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/favicon.asp