var fso = new ActiveXObject("Scripting.Fil~
Fra : Leif Neland

Dato : 08-09-08 15:06

Kan dette ikke benyttes serverside?

Jeg får fejlen "Automation-serveren kan ikke oprette objektet"

<SCRIPT type="text/JavaScript">

<!--
function printud() {
var ForWriting = 2;
var TriStateFalse = 0;
var fso = new ActiveXObject("Scripting.FileSystemObject"); <--- HER
var bonprinter = fso.OpenTextFile("LPT1:", ForWriting, true, TriStateFalse);
for (n=1;n<10;n++) {
bonprinter.write("Hello World!\n");
}
bonprinter.Close
}
-->
</SCRIPT>

Fra : Leif Neland

Dato : 09-09-08 08:47

Leif Neland skrev:
> Kan dette ikke benyttes serverside?

Jeg mente clientside.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-09-08 09:25

Nej.
Tænk dig bare hvis en eller anden syntes at det var fedt at hans
hjemmeside lige blev printed når man kom ind på den.
Eller satte et par hundrede sider til udskrift.

Regards Jens Peter Karlsen.