Spørgsmål med overførsel
Fra : Marc HK

Dato : 29-08-08 15:32

Hej, er der en måde at man med javascript kan lave noget, der
minder om en adgangskode men er et spørgsmål.
altså, sådan at der står et spørgsmål, et regnestykke eller sådan
noget, og en boks hvor man skal skrive et svar.
hvis man svarer rigtigt bliver man overført til det næste
spørgsmål, hvis man svarer forkert kommer man tilbage til siden,
bortset fra der måske er en rød tekst eller noget, hvor der står
"du svarede forkert".

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : ScooterGrisen

Dato : 30-08-08 02:33

Det er jeg sikker på man kan men problmer hvis det altså er et problem
er at alle kan se din kilekode hvis de vil og finde ud af og komme
uden om, så jeg tror ikke kan skal bruge det til sikkerheds ting men
man kan sagtens bruge det for sjov.
Jeg vil tro hvis det skulle være mere sikkert så kunne man bruge java
sådan at folk ikke kan se kildekoden.

W3Schools er klart er godt sted på nettet hvis du får problmer og
spørgsmål med den kode : http://www.w3schools.com/js/default.asp