overførsel efter et stykke tid
Fra : Marc HK

Dato : 24-08-08 22:13

hej, er det muligt med javascript at man på en side kan side, at
efter 10 sekunder, bliver man overført til en anden side?
eller, endnu bedre, hvis man kunne sige at når en film der var på
siden var færdig, ville man blive overført til den anden side?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 24-08-08 23:05

Marc HK:
> [...]
> eller, endnu bedre, hvis man kunne sige at når en film der var på
> siden var færdig, ville man blive overført til den anden side?

Umiddelbart kan man bruge setTimeout, til at hente en anden side efter
et givet antal sekunder.

setTimeout( function () { location.href="nyside.html"; }, 10000);

Om der findes en metode, der kan anvendes til at få noget til at ske,
når en "film" er slut, kommer nok helt an på hvilekn fremviser du
anvender. Umiddlebart ville jeg tro, at sådan nogle har en "onend"
eller noget i den retning, der kunne anvendes.

Birger