Link dækkes over af filter billede med opa~
Fra : Danny

Dato : 23-08-08 18:16

Jeg har lagt et billede ind over body'en med opacity og med
position:absolute.

Men når jeg vil lave et link i teksten, virker det ikke.

Flytter jeg billedet væk fra teksten, virker linket ...?!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-08-08 19:51

Danny skrev:
> Jeg har lagt et billede ind over body'en med opacity og med
> position:absolute.
>
> Men når jeg vil lave et link i teksten, virker det ikke.

Hvad tror du, du klikker på, når billedet ligger over teksten?

> Flytter jeg billedet væk fra teksten, virker linket ...?!

Ja, sådan skal det jo være.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt dine data med stærk kryptering - velegnet til bærbare