Tilfældigt .css
Fra : Lou

Dato : 18-08-08 20:11

Hej,

Jeg har ikke meget forstand på Javascript, så jeg har været på hugst andre
steder
efter en stump kode, der kan indsætte et tilfældigt CSS. Jeg fandt noget
lignende, der kan indsætte et tilfældigt billede. Jeg har forsøgt at
tilrette til mit behov, men det fungerer ikke.
Det er meningen, at der skal indsættes et ud af fire .css, som derefter
viser et banner.
http://www.laerkebo.net/00/

"Forgængeren" til projektet er såmæn: http://www.laerkebo.net/

Hilsen
Louise

Fra : Andreas Andersen

Dato : 18-08-08 21:05

"Lou" <lou@sofanet.dk> wrote in message
> [...]
> tilrette til mit behov, men det fungerer ikke.
> Det er meningen, at der skal indsættes et ud af fire .css, som derefter

Jeg skulle lige til at skrive, at du også skal udskifte

document.write(" media=\"screen\"");

med

document.write("\" media=\"screen\"");

men det har du vist fundet ud af.

--
Andreas

Fra : Lou

Dato : 18-08-08 21:15

> Jeg skulle lige til at skrive, at du også skal udskifte

> [...]

Ja, somme tider så finder man selv løsningen på et problem 2 minutter efter
at man har søgt hjælp... .-)

Louise