IEC 19 rack monterbar skinne
Fra : N_B_DK

Dato : 14-08-08 08:39

Hvor kan en rack monterbar skinne med 6-8 udtag (IEC 19 stik) købes ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-08-08 10:18

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan en rack monterbar skinne med 6-8 udtag (IEC 19 stik) købes ?

Første hit på google:
http://pcbix.dk/index.php/d.252/p.313406/Elpanel/IEC/med/ledning/og/C/14/stik/metal/313406.html

19" IEC320 elpanel med monteret ledning. Panelet er med C 13 apparatudtag
samt C 14 apparatstik på ledning.

Mon ikke den kan gå an? :)
Ellers har APC et godt udvalg

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : N_B_DK

Dato : 14-08-08 18:27

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> wrote in message
> [...]
>
> 19" IEC320 elpanel med monteret ledning. Panelet er med C 13
> apparatudtag samt C 14 apparatstik på ledning.

Ja men det er med C13 stik, jeg skal bruge C19

> Mon ikke den kan gå an? :)
> Ellers har APC et godt udvalg

Hmm ja det er nok en bedre mulighed.

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 15-08-08 16:52

> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Der er ikke så mange at vælge imellem hvis det skal være C19 og du er vel
klar over at du så skal have min. 32A foran so ein ding....
Anyway
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AP7526 er et
bud, men den koster lidt.
Til den pris kunne et alternativ være at du får din El/net pusher til at
lave en stribe "alm" CEE udtag i toppen/siden af dit rack og så distribuere
derfra.

mvh
Lars Jacobsen
Svendborg

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 15-08-08 17:04

Fra : Steen Suder

Dato : 15-08-08 22:27

N_B_DK wrote:

> Hvor kan en rack monterbar skinne med 6-8 udtag (IEC 19 stik) købes ?

Duelco i Vollerup laver hvad du vil have af den slags i god kvalitet til en
rimelig penge. Ring til dem.

--
Steen Suder