HP DL360G3
Fra : news@tele.dk

Dato : 04-08-08 17:56

Hej.

Jeg har et par HP DL360G3'ere hvor front/CPU blæserne fejler. Er der nogen
måde hvorpå man kan få de blæsere igang igen uden at skulle skifte
blæser-modulet?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-08-08 12:44

"news@tele.dk" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg har et par HP DL360G3'ere hvor front/CPU blæserne fejler. Er der nogen
> måde hvorpå man kan få de blæsere igang igen uden at skulle skifte
> blæser-modulet?

Det ville være nærliggende at mistænke omdrejningstælleren i en eller flere
af blæserne.

Hvis du har et scope kan du måle om der kommer signal - ellers prøv at skift
udskrift dem. Det er også muligt det er selve PCB'et der er sygt - så er
ebay nok vejen frem.
Men der går en del af dem til så det er lidt en tur i karusellen at udskifte
den.
Der er jo naturligvis også den dovne version bare at købe en komplet ved en
serviceprovider (der er typisk 3 måneders garanti) og som jeg husker prisen
er det ca. en tusse

--
/Dennis
Diverse harware sælges