G45 bundkort - hvornår
Fra : Optimus Prime

Dato : 16-09-08 10:18

Nogen der ved noget om hvornår de lander i de danske butikker?

Kan se både Asus og Gigabyte har nogen i sortimentet - på edbpriser
findes kun et par Intel kort og de er i øvrigt heller ikke på lager
nogen steder

Fra : jk

Dato : 16-09-08 11:54

On Tue, 16 Sep 2008 11:17:30 +0200, Optimus Prime <optimus@prime.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kan se både Asus og Gigabyte har nogen i sortimentet - på edbpriser
>findes kun et par Intel kort og de er i øvrigt heller ikke på lager

Det er ligesom om, at man skal vente oceaner af tid på hardware
efterhånden ! Jeg gad vide, om det er fordi trenden går så meget
overimod bærbare.

Måske skulle du overveje at købe i UK, eller over ebay.co.uk

www.overclockers.co.uk lyder måske suspekt for nogle. Men de er
faktisk ret brugte af danske købere, både m.h.t. skærme fra Dell eller
Hyundai og bundkort, ram og CPU'er.

Men G45 har de faktisk heller ikke !

mvh

John