Ram til Asus P5AD2-E - hvor hurtigt må/kan~
Fra : Thomas H.

Dato : 11-08-08 08:35

Hej,

Jeg har et ældre bundkort, Asus P5AD2-E Deluxe
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=144&model=404&modelmenu=1
Som jeg vil have lidt mere ram i, der sidder 2x512MB PC4200 533Mhz og jeg
over vejer at købe 2x1 GB mere, men jeg har nogle spørgsmål:

1. Er der ikke noget med, at hvis jeg køber hurtigere end 533, så er det
stadig den laveste hastighed den kører ved?
2. Omvendt så koster f.eks. PC6400 storset det samme som PC4200, så kan jeg
ikke ligeså godt købe det hurtige, så man har det hvis man også vil
opgradere den anden engang?
3. Hvor hurtigt ram kan mit bundkort tage???

--
Mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 11-08-08 08:37

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opgradere den anden engang?
> 3. Hvor hurtigt ram kan mit bundkort tage???

Tillæg, hvis det kan tage f.eks. PC6400 vil jeg nok overveje at købe 2x512
af den også, da det koster 134 kroner