Dropdown Boks
Fra : Squizze

Dato : 25-07-08 15:17

Jeg prøver at lavet et pdf dokument, hvor det er muligt at automatisere
nogle input.

Det jeg håber på at få lidt hjælp / vejledning til er følgende.

Jeg havde tænkt mig at lave to felter / bokse der arbejder sammen på en
sådan måde at når man taster eller finder et nummer i en dropdown boks
henviser det til et navn i en liste af navne og bliver skrevet ud i den
anden
boks med det samme.

Jeg arbejder i Adobe LiveCycle, og tror at der skal laves noget java tekst,
men er under ingen omstændigheder en ørn til sådan noget håber der er
nogle der kan hjælpe mig evt. med nogle eks, på hvordan det kan gøres,
eller nogle sider hvor man kan læse sig frem til det.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

PFT Squizze