Kan ikke se en script på siden
Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 21:09

Hej

jeg har 2 scripts på min side den ene kan jeg se hvor den er, men den anden
kan jeg ikke se på siden.
her er den jeg kan se
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
todaydate = new Date();
timeis=todaydate.getTime();
todaydate.setTime(timeis);
houris = todaydate.getHours();
if (houris > 17) display = "Evening";
else if (houris >12) display = "Afternoon";
else display = "Morning";
var welcome = ("Good " + display + " and");
document.write(welcome);
// End -->
</SCRIPT>

Og her er den jeg ikke kan se
<script language="javascript">
function datetime(){
var datetime = new Date()
var hr = datetime.getHours()
var min = datetime.getMinutes()
var mon = datetime.getMonth()
var monNames = new Array("januar", "februar", "marts", "april", "maj",
"juni", "juli", "august", "september", "oktober", "november", "december");
var day = datetime.getDate()
var year = datetime.getFullYear()
if(hr < 10){
hr = " " + hr
}
if(min < 10){
min = "0" + min
}
document.datetime.digits.value = hr + ":" + min + " " + day + "." + " " +
monNames[mon] + " " + year
setTimeout("datetime()", 1000)
}
</script>

Kan det være fordi den hænger sammen med en amden script på siden eller
hvad.
Er det fordi jeg har glemt noget? f.eks. Begin og End
Den går igen på nogle af de andre sider

http://oz1jux.dk

Mvh

Kim

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 19-07-08 21:29

OZ0SW wrote:
> jeg har 2 scripts på min side den ene kan jeg se hvor den er, men den
> anden kan jeg ikke se på siden.
> her er den jeg kan se
> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

Du vil få bedre råd hvis du spørger i en JavaScript gruppe.

Java != JavaScript

Arne

Fra : Squizze

Dato : 28-07-08 13:00

> Du vil få bedre råd hvis du spørger i en JavaScript gruppe.
>
> Java != JavaScript
>
> Arne

Hej Arne

Kan du komme med et link til gruppen ?

Squizze

Fra : Simon Hansen

Dato : 28-07-08 15:36

Squizze skrev:

> Hej Arne
>
> Kan du komme med et link til gruppen ?
>
> Squizze

dk.edb.internet.webdesign.clientside <--- der :)

Hilsen
Simon