navigations knapper
Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-07-08 18:49

Hejsa

Jeg har nogle sider der er meget lange, dvs. at navigations knapperne ligger
længer oppe og ikke kan ses
Kan det lade sig gøre at den højre side med knapperne der er lavet med
"fælles kanter" ruller med ned når man scroller ned på siden??

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-07-08 16:08

Nej. Du ville være nødt til at lave din egen navigation, placere den i
en DIV og bruge Javascript til at rykke den nedad når der scrolles.
I de nyeste browsere (IE7, Firefox og Opera) kan det gøres med CSS.

Har du overvejet at indsætte links til toppen af siden?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-08-08 15:04

> [...]
> I de nyeste browsere (IE7, Firefox og Opera) kan det gøres med CSS.
>
> Har du overvejet at indsætte links til toppen af siden?

Jow jow men glemte det i farten, sorry.

http://www.hojby-sg-gymnastik.dk/

Tak for hjælpen, desværrer fatter jeg ikke en sk.. af CSS, har prøvet det
engang, det gik ikke så godt. Slettet hele sitet og startet forfra.

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 13:06

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i
meddelelsen news:48946962$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jow jow men glemte det i farten, sorry.
>
> http://www.hojby-sg-gymnastik.dk/
>
> Tak for hjælpen, desværrer fatter jeg ikke en sk.. af CSS, har prøvet det
> engang, det gik ikke så godt. Slettet hele sitet og startet forfra.

Men det er nok løsningen som Jens skrev, kan også se at det i højre side
står og hopper det skulle helst stå fast.
Prøv at se om ikke du kan bruge en af disse templates (skabelonner) som
ligger her, dog kommer siden til at se anderleders ud
http://andreasviklund.com/templates/

Mvh.

Kim

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-08-08 18:09

"OZ0SW" <OZ0SW(krølleA)oz1jux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv at se om ikke du kan bruge en af disse templates (skabelonner) som
> ligger her, dog kommer siden til at se anderleders ud

Den står kun og hopper på den sidste nyhed, da den er længer en de 2 første.
Men tak for linket, jeg kigger på det som det første i morgen.