fjern focus fra tab åbnet med window.open,~
Fra : Leif Neland

Dato : 17-07-08 14:14

Når jeg (i firefox, har endnu ikke en IE med tabs) bruger

ordrewin=window.open(url,vinduenavn) så åbnes et nyt faneblad, der får
focus.

(Eksisterer fanebladet allerede, får det ikke focus)

Hvordan får jeg det åbnende (parent) vindue åbent igen fra parent, uden at
lave noget om i child?

Jeg har prøvet med
ordrewin.blur();
setTimeout("ordrewin.blur()",2300);
self.focus();
setTimeout("self.focus()",2000);
this.focus();
setTimeout("this.focus()",2100);
document.focus();
setTimeout("document.focus()",2200);

Intet virker...

Så prøvede jeg at lave en parameter til child, så der blev sat en "<body
onload='opener.focus();'>
Eller en "<body onload='this.blur()'>"
Eller en "<body onload='opener.focus();this.blur()'>"

Heller ikke dette virker.

Jeg skal egentlig ikke bruge vinduet, hvis det, det laver lykkes, så jeg
endte med at lukke vinduet/fanebladet onload i det tilfælde...