Farve af billedfiler (img + bgs)
Fra : ZUZ3L

Dato : 11-07-08 05:49

Goddag

Jeg er grafiker og har et system som mine kunder er koblet på. Hver
kunde har deres farver som repræsenterer deres system... Som det er nu
må jeg lave grafikelementer til hver kunde. Hver gang systemet bliver
udvidet, eller der kommer en ny kunde, så skal jeg lave grafikken igen
til deres farver.

Er der nogen måde hvor jeg kan "farve" billedfilerne med Javascript???
Jeg ved at man f.eks. kan gøre billederne negative ved Javascript.
Problemet, som jeg kan se det, er at det både er "img" OG
"backgrounds" som skal "farves"...

Er der nogen der ved hvordan jeg kan undgå at lave alle de billeder om
og om igen?

Som jeg har det nu, har jeg lavet en action i Photoshop, så det er
ikke så slemt - men det andet vil være nemmere - langt nemmere...

Tak for din tid...