Indkomst - pensionist
Fra : V.H.

Dato : 10-07-08 06:44

Er der nogen der ved hvor meget en pensionist må tjene før der bliver
trukket i div. pension o.s.v.

Mvh VH

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-07-08 08:57

"V.H." skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor meget en pensionist må tjene før der bliver
> trukket i div. pension o.s.v.
> Mvh VH

Nej - men det ved de garanteret i en mere relevant gruppe - det kunne
f.x. være:

News:dk.forbruger.offentlig-service som nok er den mest rigtige

ellers er der

News:dk.penge

Jan

Fra : Elmand

Dato : 10-07-08 10:09

"V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor meget en pensionist må tjene før der bliver trukket
> i div. pension o.s.v.
>
> Mvh VH
Det kommer da an på hvilken pension det drejer sig om.- Gift eller ugift.
Prøv din kommunes hjemmeside, der står oplysningerne.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Jørgen

Dato : 10-07-08 16:33

Elmand skrev:
> [...]
> Det kommer da an på hvilken pension det drejer sig om.- Gift eller ugift.
> Prøv din kommunes hjemmeside, der står oplysningerne.

For mit vedkommende der er gift , må jeg i år tjene kr. 111,800. næste
år nå der tjenes 15% mere

Det er den samlede indkomst for konen og mig, hun arbejder ikke så
derfor må jeg tjene det hele.

husk at alt hvad i får udbetalt som f.eks
osv tæller med som indkomst

fra
Jørgen

Fra : John

Dato : 24-07-08 16:06

"V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor meget en pensionist må tjene før der bliver
> trukket i div. pension o.s.v.
>
> Mvh VH

Du kunne jo prøve at skrive "folkepension" i Google !!
John T.